Wednesday, November 9, 2011

Another sleepless night trapped in my own fucking mind.


iou ma siin, jälle.. igatahes ärkasin 6:30 ülesse, ma oleksin muidu pidanud 7.30 , aga uni läks ära. ( VAOO ). Sättisin siis, panin mp3 peale muusikat jne. Kuni siis läksin lõpuks bussipeale ja jumal, sõit sinna oli täiesti kohutav! Minu ees istusid kaks omaarust jõle ägedad mehed, kes lasid ülikõvasti muusikat, tantsisid kohapeal, rääkisid ülikõvasti, ja üks nendest naeris nagu rähn ruudi, jah, see naer... OLI KOHUTAV! Ma olin nii vihane juba, peale selle lasid nad ka endale peale mingit ülirõvedat meeste lõhna, mis oli veel nii kange etmaivõi.. Ainult tõmblesid seal, vahepeal mõtlesin et ütleks et " kurat , osta naer endale ! " aga ma jäin siiski selle juurde, et ma vaatasin neid kui kahte idiooti. Igatahes jõudsin siis Viljandi, ning sealt otse männale arsti juurde. Õues oli külm ja mu jalad ei tahtnud mind üldse kanda, noo mingi 2 km umbes oli kõndida. Arsti juures oli nagu ikka, normaalne, natuke valus, vähemalt arst on hea. Peale arsti juures käiku vaatasin et kell on täpselt 11.00, ning mu buss läks 11.30 , järelikult oli mul aega kõigest pooltundi, et uuesti teisse Viljandi otsa jõuda.. oh see oli kohutav, ma jooksin ja jooksin ja vahepeal tegin jälle kiirkõndi... ohjuudas, ja kui ma lõpuks bussipeale jõudsin ( SIISKI JÕUDSIN ) siis ma ei julgenud vaadatagi, kui kohutav ma välja näen. Igatahes ühesõnaga : JUBE olin. Nüüd siis olen kodus , kirjutan siin, kuulan muusikat, ja ma olen nii väsinud, et ma arvan et ma kukun kohekohe ära...

No comments:

Post a Comment